2010. május 16., vasárnap

Fehér rumos limonádé

Eredetileg M Mártánál ittam hasonlót és akkor annyira jól esett, hogy elhatároztam én is ki fogom próbálni a receptet. Most, hogy Editnek ilyen szép kerek szülinapja volt, megérett erre az alkalom. A hosszadalmas úszóverseny és meglehetősen hideg körülmények közt eltöltött néhány óra után egészen kellemes "meleg " hangulatot ajándékozott e nemes ital.
Hozzávalók:
- 2 dl buborékos ásványvíz
- 1 egész citrom leve
- 2- 3 tk barnacukor
- lime karikák
- 1/2- 1 dl fehér rum
- láblógató legénykék a keveréshez
- jégkockák

Elkészítése:
A hozzávalókat egy pohárhoz adtam meg. Három pohárhoz tehát háromszoros mennyiség javasolt, ha esetleg nehéz lenne kikövetkeztetni.:-))
A citromokat kifacsarom és a pohárba töltöm. Felöntöm ásványvízzel ( szénsavas ), beleszórom a barnacukrot, de tálalás előtt nem kavarom össze, mert így jobban mutat.
1-2 lime karikát dobok bele, hogy még szebb legyen.
A keverőpálcákon szó szerint kis láblógató legénykék ücsörögnek, akik már fogyasztás előtt is mosolyt csalnak az ember ajkára.:-)
Tanácsos lett volna jégkockákkal kínálni, de sajnos nem készültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése