2010. március 21., vasárnap

Meggyes- babapiskótás gesztenyetorta

Már hónapok óta ott árválkodott a mélyhűtőben egy csomag gesztenyepüré. Állandóan azért könyörgött, hogy készítsek már végre valami finomságot belőle. Sajnos csak egymaga volt, ezért nem gondolkozhattam nagy dolgokban. Találtam néhány babapiskótát is meg egy üveg meggybefőttet. Így készült el ez a nevenics nagyon finom desszert.
 
- babapiskóta
- tej
- instant kávé
- gesztenyepüré
- meggybefőtt
- tejszínhab

Elkészítése:
Egy kis tejbe belekavarok egy evőkanál instant kávét és egy teáskanál cukrot. Ebbe mártogatom a piskótákat majd lerakom egy jénai tálba őket szépen egymás mellé. Teleszórom a meggybefőttel. A gesztenyepürébe keverek egy kis befőtt levet. Nagyon harmonizál a savanykás meggy íz a gesztenyével. Ha van itthon, akkor tejszinhabot is keverek a krémbe. Most csak spray volt itthon, abból nyomtam bele egy keveset. Ezzel a masszával beborítottam a meggyszemeket. Egy kis étcsokival meglocsoltam és tejszínhabbal gazdagítva kínáltam. Azaz, dehogy kellett kínálni.... kevés idő adatott néki ezen a földön. Felfaltuk szegénykét és nagyon elfáradtunk mindannyian e kiadós ebéd után. Rögtön mennünk kellett sétálni, hogy helyreálljon a "belső nyugalmunk", no meg számomra az jelenti a pihenést.

3 megjegyzés: