2016. szeptember 14., szerda

Nyári zöldség köret

"Egyik este a konyhaasztalnál üldögélve egyszer csak rájöttem valamire, ami megváltoztatta az életemet. Hirtelen rádöbbentem, hogy minden tőlem függ, ami életem hátralevő részében történni fog velem...
Több ezer kilométerre voltam az otthonomtól, ahová egy jó darabig nem is szándékoztam visszatérni. Tisztán láttam magam előtt abban a pillanatban, hogy ha bármi meg fog változni az életemben, akkor annak velem kell kezdődnie. Ha én nem változom meg, akkor semmi más nem fog megváltozni. Enyém a felelősség.
Később megtanultam, hogy ha az ember teljes felelősséget vállal az életéért, akkor óriási lépést tesz meg a gyermekkorból a felnőttkor irányába.
Számtalan, a negyvenes, ötvenes éveiben járó emberrel találkoztam, akik még mindig csak zsémbelődtek és boldogtalan élményeikre panaszkodtak, s még mindig másokat és a körülményeiket hibáztatták a történtekért. Sok ember még ma is olyasmiért dühös, amit valamelyik szülője tett vagy nem tett húsz, harminc, negyven évvel ezelőtt. Ezek az emberek a múltjuk rabjai, amelytől nem tudnak elszabadulni.....
Aki igazán boldog és sikeres akar lenni, annak egyik legfontosabb célja legyen, hogy meg kell szabadulnia a negatív érzésektől"
Hozzávalók:
- póréhagyma
- cukkini
- kaliforniai paprika
- fokhagyma
- bazsalikom
- só
- olívaolaj

Elkészítése:
Tetszőleges mennyiségű (1 nagy szál) póréhagymát karikára vágok, és olívaolajon elkezdem kicsit megsütni. Közben hozzáaprítom a kaliforniai paprikát (1 db) cukkinit (1 db). Pár percig sütöm csupán, hogy ne menjenek szét a zöldségek. Belepréselek ( ízlés szerint 2,3,4 gerezd) fokhagymát. Kis ideig sütöm a fokhagymával is, majd friss bazsalikom leveleket vágok apróra, és óvatosan belekeverem. Szándékosan nem adtam meg pontos mennyiséget, hiszen attól függ, hány személynek készül, illetve ki melyik zöldség dominanciáját kedveli. Nem lehet elrontani. Én nagyon szeretem magában enni. Nem vagyok húsos, de a család többi tagja köretként fogyasztja bármilyen sült hús mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése