2011. május 2., hétfő

Tészta karalábéval

Egyedül voltam itthon nagy munka közepette és valami meleg hús nélküli ételre vágytam. Belenéztem a hűtőbe és találtam egy karalábét és egy sárgarépát. Ebből kellett valamit kitalálnom. Olvastam egyszer a neten valami hasonló receptet, itt volt hát az ideje kipróbálni. Nagyon jót ettem belőle. Mindig is tudtam, hogy a legegyszerűbb ételek a legnagyszerűbbek.Így van ez a ruhákkal is :-)
A másik dolog, amiért ezek az improvizációk olyan finomak az, hogy az ember ilyenkor nem akar megfelelni senkinek, nem akar nagyszerűt, különlegeset alkotni, csak saját kívánsága szerint gyors éhségcsillapításra valamit.

- 1 db karalábé
- 1 db sárgarépa
- száraztészta ízlés szerint
- 1 kocka ízvarázs petrezselyem vagy friss petrezselyemzöldje
- mediterrán fűszer
- 1- 2 ek kukoricaliszt
- tejföl

Elkészítése:
A karalábét és a sárgarépát feldarabolom és egy kis mediterrán ízesítésű vegetás vízben megfőzöm. Besűrítem egy kis kukoricaliszttel. A tésztát szintén megfőzöm, leszűröm és belekeverem a zöldséges alapba. Hozzákeverek egy kis tejfölt és zöldpetrezselyemmel ízesítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése