2011. április 18., hétfő

Gyors bonbon Gábor szülinapjára

Hát való igaz, hogy gyorsnak kellett lennem, mint mindig, de megérte. Gábor mindig őszintén tud örülni egy kis édességnek. Kicsit csúszva teszem fel a receptet, de április 5- én nem sikerült.
Eredetileg kekszpor nélkül terveztem, de az idő rövidsége miatt nem szilárdult volna meg a kis jelképes ajándékom. Kétségbe is estem rendesen. De egy ilyen apróság nem foghat ki rajtam:-)
Hozzávalók:
- 1,5 dl habtejszín
- 20 dkg keserű csoki
- 3 dkg vaj
- 15 dkg aszalt szilva
- 1, 5 ek instant kávé
- kekszpor amennyit felvesz

Elkészítése:
A habtejszínt felmelegítem, beletördelem a csokit, hozzáadom a vajat és az instant kávét. Nem főzöm, csak összeolvasztom a hozzávalókat. Az aszalt szilvát feldarabolom, belekeverem és annyi kekszporral gyúrom össze, amennyi szükséges ahhoz, hogy golyócskákat tudjak formázni a masszából.
Mignon papírba helyezem, díszítem és máris lehet örömöt okozni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése