2011. január 2., vasárnap

Pizzalapocskák

A Kerek Perecben kilóra lehet kapni ilyen kis pizzás lapocskákat. Egyik alkalommal elküldtem Bubit a boltba, hogy vegyen nekem leveles- vajas tésztát. Elmagyaráztam, hogy hol találja, mi a márkája stb. Természetesen a szemüvegét itthon felejtette és nem tudta rendesen elolvasni az írást rajta. Sebaj, kétfélét hozott. Igen ám, csakhogy az egyik nem leveles- vajas tészta volt, hanem pizzatészta.
Ez utóbbit nem szoktam készen venni, mert jóval olcsóbb és finomabb, amit házilag gyártok.
Nos, kezdenem kellett valamit a tésztával. Márk nagyon szeret mindent, ami pizzás. Így elhatároztam, hogy lapocskákat készítek belőle. Pillanatok alatt felfalta a három fiú.
Hozzávalók:
- 1 csomag kész pizzatészta
- tubusos pizzaszósz
- ketchup
- Trappista sajt
- sonka (nem fontos)

Elkészítése:
Téglalapokat vágtam a pizzatésztából, majd megkentem vékonyan pizzaszósz és ketchup keverékével. Erre jött egy szelet Trappista sajt meg egy szelet finom vékony sonka. Ez utóbbi el is maradhat, mert abban, amit a Kerek Perecben lehet kapni nincs sonka. Tetejére másik lap, esetleg még egy szelet sajt, de ez sem fontos.
Előmelegített sütőben pár perc alatt közepes hőmérsékleten készre sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése