2010. augusztus 4., szerda

Karamellás sajttorta

Ugyanaz a recept, ami a Mccaféban van. Én nem igazán vagyok sajtpárti, de még engem is levett a lábamról ez a finomság. Köszönöm Péternek és Izának az ötletet!!!!
Hozzávalók a tésztához:
- 25 dkg teljes kiőrlésű keksz én a Győri édesnek a zabkorpás kekszét használtam
- 15 dkg vaj
Hozzávalók a krémhez:
- 75 dkg Mascarpone
- 7 dkg tejföl
- 3 tojás
- másfél kanál liszt
- 1 csomag vanília
- kevés cukor 2-3 ek
- 1 csomag tejkaramella

Elkészítése:
A kekszet megdarálom és összekavarom a megolvasztott vajjal. Egy közepes méretű tepsibe belenyomkodom és 10 percre beteszem a sütőbe. Közben összekavarom robotgéppel a Mascarponet, a tojásokat, a tejfölt, a cukrot, a lisztet és a vaníliát.
Ha letelt a 10 perc ráöntöm a tésztára a krémet és visszatolom a 180 fokos sütőbe. Közben a tejkaramellát szépen felkockázom és a 40-ik percben a tészta tetejére szórom. Vissza a sütőbe még 10-15 percig. Gyönyörűen beleolvad a karamella a krémbe. Én elég sokat tettem rá, ezért áll olyan vastagon a tetején.
Érdemes másnapig várni a szeleteléssel, hogy jól álljon össze minden. Tényleg fantasztikus ínyencség!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése