2010. április 13., kedd

Töltött tojás majonézes mexikói salátával

Még Húsvétról maradt meg rengeteg sonka, amivel nem tudtam már mit kezdeni. Kitaláltam, hogy töltött tojás lesz vacsira. Szerencsére annak nincs egy kőbe vésett receptje nálunk. Jöhet bele májkrém, sonka és sok minden más finomság.
Majonézes mexikói zöldségkeveréket készítettem mellé, aminek Andris nem nagyon örült, pedig próbáltam kevesebb majonézt és több tejfölt tenni bele.
Andris és a majonéz nem barátok :-(
Hát ez volt a tegnapi vacsoránk. Ma is szívesen magnyalnám a számat utána.
Hozzávalók:
- mexikói zöldségkeverék
- tojás
- sonka
- mustár
- majonéz
- tejföl
- olajbogyó
- só, vegeta

Elkészítése:
A zöldségkeveréket tíz perc alatt megfőzöm vegetás vízben. Leszűröm és vegyesen majonézzel, tejföllel összekavarom
A tojásokat keményre főzöm. Megpucolom és középen kettőbe vágom. Kiveszem a sárgáját és összekavarom az előzőleg nagyon apróra vágott sonkával és mustárral. Megtöltöm a kikapart fehérjéket és lehet díszíteni ízlés szerint. Én most olajbogyóval tettem ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése