2010. április 13., kedd

Fokhagymás- paradicsomos tészta

Gyorsan elkészíthető ebédről kellett gondoskodnom ma reggel, mivel néhány percem volt csupán erre a célra. Szétnéztem a kamrában és láttam, hogy tészta többféle is van, továbbá van Bertolli szószom szintén többféle ízesítésben. Kiválasztottam azonnal a fokhagymás- paradicsomos párosítást.
Mint minden olaszos tésztaféleség, ez is sikert aratott.
Hozzávalók:
- 30dkg fodros tészta
- 1 csomag Bertolli szósz fokhagymás- paradicsomos ízesítéssel
- sajt

Elkészítése:
Amikor olaszos tésztát készítek, általában husi darabkákat is szoktam bele sütni. Annyira siettem, hogy ez alkalommal kissé szűz maradt Andris nagy bánatára, de ettől függetlenül finom.
Nos, a tésztát kifőzöm sós vízben, amelybe 1- 2 ek olajat is teszek, hogy ne ragadjon össze. Leszűröm majd egy kis forró olívaolajba beleforgatom és ráöntöm a paradicsom szószt. Jól összekavarom. Tálaláskor sajtot reszelek a tetejére.
Egyszerű, gyors finomság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése