2010. április 18., vasárnap

Rozsos kenyér

Amint meghallottam, hogy mára hazaengedik Bubit a klinikáról, azonnal motorizáltam magam. Nekiláttam kenyeret sütni, előkaptam a mélyhűtőből a marhahúst, hogy fincsi ebédet készítsek és még muffint is sütöttem. Végtelenül örültem, hogy itthon lehetett. Sajnos estére vissza kellett mennie.
 
Hozzávalók:
- 3 dl víz
- 30 dkg teljes kiőrlésű rozsliszt
- 30 dkg fehérliszt
- 2 főtt krumpli
- 1 csapott teáskanál őrőlt kömény
- 1 csapott evőkanál só
- 1 csapott teáskanál cukor
- 1 evőkanál ecet
- 3 evőkanál olívaolaj
- élesztő

Elkészítése:
A kenyérsütő aljára először a vizet öntöm be, majd sorban a liszteket és fűszereket. A főtt krumplikat lereszelem és azt is hozzáadom. Egy óra ötvennyolc perces programon sütöm.
Márk azt mondta, hogy nem létezik ennél jobb kenyér:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése