2010. április 4., vasárnap

Hús nélküli zöldségleves

Nagypéntek lévén, próbálunk legalább ma egy húsmentes napot beiktatni. A mértékletesség egy nagyon fontos dolog a Bibliában. Nem árt odafigyelnünk, hogy mit és mennyit eszünk és mennyit juttatunk belőle az éhes szájaknak.
 Hozzávalók:
- 1 kis fej karfiol
- 20 dkg zöldborsó
- 1 nagyobb szál sárgarépa
- 2 db krumpli
- húsleveskocka ( minden fél literhez egy kocka )
- zöldpetrezselyem

Elkészítése:
Valójában itt is tetszőlegesen használhatunk különböző mennyiséget bármelyik zöldségből. Nagyon egyszerű kis leves. Most az volt a lényeg, hogy  húsmentes legyen. Ízletes így is nagyon.
Szóval a hozzávalókat egyszerre beleraktam a vízbe, természetesen előtte feldaraboltam. Néhány húsleveskockát adtam hozzá. Pár perc alatt készre főtt. Egy kis zöldpetrezselyemmel bolondítottam meg az ízét. Szívem szerint gyakrabban ennék hús nélküli ételeket. De a család igényli a húst. Így nem készítek külön magamnak, hanem beállok én is a csatasorba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése