2010. április 21., szerda

Flekken zöldséges barnarizzsel gazdagon

Minden igyekezetemmel azon vagyok, hogy egy kicsit változtassak az étkezési szokásainkon. Nem ártana egészségesebben táplálkozni. Ez úgy hullámokban tőr rám, aztán alábbhagy.
Mivel Andris sokat (rengeteget) sportol, az sem mindegy, hogy mit és mennyit eszik. A kérésére készítettem barna rizsből a köretet. Telepakoltam mindenféle finom zöldséggel. Már egymagában is igen kiadós, ízletes étel, hússal viszont mennyei!!! Márk miatt viszont bajban vagyok, mert nála nem megy.
Olyan nem volt még, hogy valamit ne találtam volna ki ilyen esetben.
Most is megoldom valahogy.
A hozzávalókat bő négy személyre adom meg.
 Hozzávalók:
- 25 dkg barnarizs
- 2 db zöldpaprika
- 2 db paradicsom
- 1 db kaliforniai paprika
- 3 gerezd fokhagyma
- 4 nagyobb fej gomba
- 1 fej hagyma
- 1 db cukkini
- zöldpetrezselyem
- só
- 1 kg csirkemellfilé
- só, bors
- olaj

Elkészítése:
A barnarizst kettő és félszeres sós vízben megfőzöm. Ez kicsit lassabban fő, mint a fehér rizs.
Közben az olajon megpirítom az apróra vágott hagymát, paprikát, gombát, paradicsomot, cukkinit. A legvégén hozzáadom a préselt fokhagymát és az apróra vágott petrezselymet. Természetesen sózom ezt is.
Ha kész összekeverem a barnarizzsel.
A csirkemellfilét szeletelem, sózom, borsózom és egy kis olajon hirtelen megsütöm mindkét felét.
Ilyen gyorsan elkészül ez a nagyon finom vacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése