2010. február 20., szombat

Tojás töltve

Elnézitek ugye, hogy nem díszítettem szépen ki ezt az amúgy nagyon finom ételt. Néha arra is van időm, de most elmaradt. Hét végén reggelire vagy éppenséggel vacsorára szoktam összedobni hasonlót. Ha vendég jön és többfélével szeretnék kedveskedni neki, akkor is szóba jöhet a töltött tojás.
 
Hozzávalók:
- tojás tetszés szerinti mennyiségben
- borjú- vagy libamájkrém
- só, bors, mustár, citromlé
- majonéz
- tejföl

Elkészítése:
A keményre főtt tojásokat szpen elvágom középen. Kiszedem a sárgáját egy tálkába és a májkrémmel együtt összetöröm villával. Mustárral, sóval, borssal és citromlével ízesítem majd visszatöltöm a félbevágott fehérjékbe.
Külön edénybe majonézt készítek, amit egy kis tejföllel is összekeverek. Régebben ebbe a majonézes ágyba helyeztem a tojásokat vágott felükkel lefele majd a tetejét szépen kidekoráltam. Mostanában külön kínálom, mert Andris nagyon nem szereti a majonézt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése