2010. február 21., vasárnap

Salade de boeuf

Valójában a franciasalátára hasonlít és a franciáktól származik a recept is. Erdélyben nagy hagyománya van ennek a finomságnak. Ha a húslevesben túl sok a zöldség, akkor kitűnő erre a célra.
Ma én is ezt készítettem köretnek és a levesben lévő szárnyacskákat rántottam ki hozzá. A mellfilét beledaraboltam .
 
Hozzávalók:
- a húslevesből kiszedett zöldségek és hús
- majonéz
- tejföl
- 2-3db főtt krumpli
- bors, citromlé
- főtt zöldborsó
- 2-3 db csemegeuborka

Elkészítése:
A főtt zöldségeket, az uborkát és a krumplit lereszelem, a husit nagyon apróra vágom, hozzáadom a főtt zöldborsót. Majonézt készítek, amibe mustárt és citromlevet is teszek. Tejföllel hígítom. Az egészet összekeverem. Lehet majonézzel, csemegeubrkával díszíteni, de én most siettem, mint mindig, így nem cicomáztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése