2010. február 26., péntek

Flekken csirkemellből

Tegnap este majdnem bekapott Andris, amikor hazajött edzésről. Még le sem vetkőzött és valami
"atom nagy kaját" kért. Olyankor gyorsan össze kell szednem minden tudományomat, mert idő nincs a gondolkozásra. Na ne gondoljátok, hogy minden alkalommal felkérésre készítek csak vacsorát........
Az úgy van általában, hogy már elkészített étellel várom a jövetelét.
Szóval a husi épp kéznél volt, mert akkor értem haza a boltból. Gondoltam örülni fog egy kis flekkennek sültkrumplival és salival.
Így is történt, sőt Márk is csatlakozott, bár negyed órával előtte tankolt már.
Hát, sohse legyen másképp!!!! Addig vagyok boldog, amíg etethetem az én nagyra nőtt fiókáimat.
Hozzávalók:
- néhány szelet csirkemellfilé
- só, bors
- olaj
- krumpli

Elkészítése:
A csirkemell szeleteket sózom, borsózom és nagyon kevés olajon hirtelen kisütöm mindkét oldalát.
A sültkrumli receptje változatlan:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése