2010. január 31., vasárnap

Csokitorta másképpen

Hát ez úgy sikerült, hogy a feketeerdő tortának a lapjaihoz túl sok alapanyagot kevertem össze és nem akartam, hogy kárba vesszen, így kikentem egy másik jénai edényt is a maradék tésztát kisütöttem. Gondoltam, majd csak kitalálok valami krémet hozzá. Így is történt, hogymegszületett az alábbi csokitorta.
Nem lett rossssz.........
 
Hozzávalók:
- 12, 5 dkg vaj vagy margarin
- 15 dkg cukor
- 2, 5 dkg kakaó
- 12 dkg liszt
- 3 tojás
- 1/2 csomag sütőpor
Krémhez:
- 20 dkg porcukor
- 1 dl tejszín
- 15 dkg vaj vagy margarin
- 1 csomag vaníliáscukor
- étcsokoládé
- jó minőségű kakaópor
- A dekorációt Maricától kaptam. Amerikában kézzel mártogatották a napraforgó magvacskákat csokiba majd valami színes mázba. Annyira megtetszett, hogy ezt szórtam a tetejére. Nagyon különleges az ízhatása.

Elkészítése:
A tésztája ugyanúgy készül, mint a Feketeerdő torta tésztája. A krémhez a porcukrot a tejszínnel a vajjal és a vaníliával habosra kevertem. Lindt étcsokit reszeltem bele és tettem még hozzá két evőkanál holland kakaóport.
A tésztát miután kihült középen elvágtam. A krém felével megkentem, ráhelyeztem a másik lapot, ezt is bevontam krémmel és megszórtam a csokis napraforgócskákkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése