2013. április 11., csütörtök

Spenótos- milánói töltelékes palacsinta

Vasárnap spenótot készítettem tükör tojással a családnak, de Márk nem vevő erre. Még csak megkóstolni sem hajlandó. Törtem a fejem, hogyan tudnám megetetni egy kis spenóttal, hiszen fontos lenne a fejlődésben lévő szervezetének. Kitaláltam, hogy a palacsinta tésztájába keverek spenótot, és megtöltöm valamivel. Bejött!!!!!!!!!! Tényleg nagyon fincsi lett.

 Hozzávalók:
- 15 dkg liszt
- 2 tojás
- só
- 2 ek spenót(ledarálva vagy apróra vágva)
- annyi tej és víz keveréke, hogy tejfölszerű palacsinta tésztát kapjak
- 3- 4 ek olaj

Elkészítése:
A hozzávalókat az olajjal együtt összekeverem oly módon, hogy se túl híg se túl sűrű ne legyen. Kisütöm a palacsintákat. Nekem most maradt egy kevés darálthúsos szósz a milánói makaróniból, és azzal töltöttem meg őket. De bármilyen darálthúsos töltelékkel meg lehet tölteni. Tényleg nagyon finom lett. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése