2012. február 28., kedd

Aszalt áfonyás marcipános desszert

Kiváló karácsonyi ajándék szívünkhöz közelálló személyeknek. Mérhetetlen jókedvvel és szeretettel készítettem. Betettem egy kis jó zenét, és dudorászva hozzáláttam a remekművemnek.
Bő két hónappal Karácsony után, és kb ugyannyival Húsvét előtt épp időszerű a recept közzététele.
Szerencsére, máskor is jól jön egy kis finomség, nemcsak a jeles ünnepnapokon.



Hozzávalók:
- 20 dkg marcipán
- 10- 15 dkg aszalt áfonya
- rum az áztatáshoz
- minőségi étcsokoládé

Elkészítése:
A csokoládét gőz fölött megolvasztom, majd a szilikon formákat félig megtöltöm vele. Erre jön egy kis marcipán réteg, amit a rumba áztatott aszalt áfonyával fedek be. Majd a legvégén színültig töltöm a megolvasztott csokival. A szilikon formákat egy éjszakára hűtőbe tettem. Másnap reggel gyönyörűen kipattintgattam belőle a gyönyörű kis bonbonjaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése