2011. december 18., vasárnap

Csokis- mézes kocka

Váratlan alkalomra készült ez a sütike "előregyártott elemekből". Gyakoriak minálunk az ilyen és ehhez hasonló előre nem látott események. Ilyenkor pillanatok alatt ki kell találni valamit, és még rövidebb idő alatt össze is kell állítani.
Annak idején, amikor én még kislány voltam, nem volt divat előre bejelentkezni, ha az embernek kedve támad a nagyon közeli rokonait vagy barátait meglátogatni. Egyet gondolt, és bekopogott szépen.
Persze voltak olyan alkalmak is, amikor egyeztetni kellett időpontot, de a nagynénikéim, nagybácsikáim általában meglepetésként érkeztek. Olyankor hatalmas volt nálam az öröm. Nagyon szerettem, ha vendég érkezett és azt is szerettem, ha mi mentünk vendégségbe.
Szó sem lehetett arról, hogy a vendég vacsora nélkül távozzon. Improvizálni kellett hát abból, ami a hűtőben volt található. Ez mindig az én dolgom volt. Nagyon szerettem ezt a feladatot. Ameddig a nagyszüleim a vendégekkel beszélgettek vagy römiztek az ebédlőben, én elvonultam a kis konyhába, és pillanatok alatt olyan hidegtálakat készítettem, hogy mindenki csak csodálkozott. Irigykedtek is a nagymamámra, hogy ilyen segítsége van. Én meg csak lubickoltam a siker élményben.
Hozzávalók:
- mézes lapok
- csokikrémpor
- néhány ek porcukor
-1/2 l tej 
- 1 csomag csokimáz

Elkészítése:
A csokikrémport felverem a tejjel és a porcukorral, a csomagon található előírás szerint. Megtöltök vele két mézes lapot. Tetejére csokimázt olvasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése