2011. december 13., kedd

Forró csoki Peyton and Byrne

Majdnem feledésbe merült a fantasztikus forró csoki, amit Szabolcs hozott előző alkalommal Londonból.
Jól eltettem jó helyre, aztán véletlen rátaláltam. Kicsit ijesztő a dolog, mert ez tipikusan az öregség jele. Ilyenkor mindig szegény nagymamám jut eszembe, aki kilencven éves korára, eljutott arra a szintre, hogy szinte mindent jól elpakolt, hogy ínségesebb időkre is jusson belőle. Nehezteltem is néha rá, mert sok minden megromlott, ezért  ki kellett dobni egy idő után. Nem is értettem igazán, hogy miért dugta el saját maga elől a dolgokat úgy, hogy soha meg nem találta.
Közben volt lehetőségem megfigyelni más idős embereket, akik hasonló módon cselekedtek. Rájöttem, hogy semmi más oka nincs az egésznek, csupán csak az, hogy kissé megöregedtek.:-)
Jaj nekem, mi vár rám!?!?!?!?!?

 Hozzávalók:
- 250 ml tej
- 4- 5 tk Peyton and Byrne instant forró csoki

Elkészítése:
A tejet felforrósítom, majd hozzáadok 4- 5 teáskanálnyi forró csokit. Jól elkeverem, és már lehet is inni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése