2011. október 11., kedd

Lebbencsleves

A jó öreg lebbencsleves. Gyerekkoromban kedvencem volt. Nem volt benne hús, amit utáltam, és zöldségek sem úszkáltak benne. Rossz evő voltam nagyon. Megkeserítettem szegény nagymamám életét azzal, hogy szinte semmit nem akartam megenni. Azzal riogattak, hogy el fog fújni a szél, ha nem eszek. Azóta is félek a széltől, a vihartól. Az étvágyammal viszont nincs már problémám, sőt nagyonis szeretek enni. Pedig most kellene visszafognom magam.
Hozzávalók:
- hagyma
- lebbencs tészta
- krumpli
- zöldpetrezselyem
- vegeta

Elkészítése:
Egy vöröshagymát apróra vágok és olajon megfonnyasztom. paprikázom és felöntöm vízzel. Amikor fő, a krumplit és a tésztát egyszerre teszem bele a fövő vízbe. Sózom vagy vegetázom és készre főzöm. Petrezselyem zöldjével ízesítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése