2011. június 13., hétfő

Zabkorpából készült palacsinta

Rájöttem, hogy a zabpehely vagy a zabkorpa nemhogy rontana, de lényegesen javít az ételek minőségén. A palacsinta kifejezetten ízletesebb számomra, mint anélkül. Valahogy jobban összeáll a tésztája, nem ragad oda és hát nem utolsó sorban, sokkal egészségesebb.A mennyiségeken lehet változtatni. Én sohasem készítem recept alapján. Szinte minden alkalommal improvizálok. Ezt nem lehet elrontani.
Hozzávalók:
- 20 dkg zabkorpa
- 20 dkg finomliszt
- 3 tojás
- 1 doboz joghurt
- 1 kk só
- annyi víz, hogy közepesen híg tésztát kapjunk
- 0,5 dl olaj

Elkészítése:
Én egyszerre összedolgozok minden hozzávalót. Néhány percig pihentetem, hogy kicsit összeérjenek a dolgok. Az olajat is belekeverem és akkor csak első alkalommal kenem ki a serpenyőt olajjal, a továbbiakban nem szükséges.Forró olajjal kikent serpenyőbe egy merítőkanálnyi tésztát elterítek. Ha megsült az egyik fele, óvatosan megfordítom és a másik felét is megsütöm.
Házi meggy dzsemmel esszük. Nagyon fincsi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése