2011. március 30., szerda

Szülinapi torta Magdinak

Azt nem árulom el, hogy hányadik, mert el sem hinnétek. Na nem kell megijedni, nem öreg néni még Magdi, de az igazság az, hogy a korát megtagadja. Lehet totózni, hogy hány éves. Annyit elárulok, hogy március 21- én van a szülinapja.
Törtem a fejem valami egyedi ajándékon. Nem vagyok egy nagyon kreatív emberke. Ennyire tellett tőlem, de annál nagyobb szeretettel készítettem. LÉGY NAGYON BOLDOG MAGDI!!!!!!!!
 Hozzávalók:
- 10 db tojás
- 10 ek porcukor
- 10 ek liszt
- 2- 3 ek kakaó
- 2,5 dl tej
- 1 csomag Dr Oetker karamell krém
- 1 csomag Dr Oetker karamell máz
- 1 csomag minőségi babapiskóta
- díszítéshez ízlés szerint kellékek

Elkészítése:
A 10 tojásból síma piskótát készítek. Felébe kakaót keverek úgy sütöm meg egy kerek edénykében. A másik felét miután beletöltöm a kerek sütőformába, szitálok rá egy kis kakaót. Egy kanállal belekavarom, de csak csíkosra, úgy sütöm meg.
A tejszínes karamellkrémet felverem előírás szerint a tejjel.
A kisült tésztát öt lapra vágom, megtöltöm a krémmel. A tetejét bevonom karamell mázzal.
Körbekerítem babapiskótával majd szépen átkötöm az egészet.
Díszítem ízlés szerint.
Még csak annyi, hogy a Dr Oetker karamell krémet és dr Oetker karamell mázt csak Romániában lehet kapni. Ha átmegyünk, akkor mindig hozok, mert nagyon finom és praktikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése