2010. november 24., szerda

Kőbuci

Néhány évvel ezelőtt a hídi vásárban ettem valami hasonlót és nagyon megszerettem. Az a valami pirított szalámival készült, a kenyér alap is másmilyen volt, de ötletnek igazán remek.
Én pirított csirkemellfiléből készítem és tényleg szenzációs vacsora. Egyetlen szépséghibája van csak, a fokhagyma illata.
Tudjátok, egy gerezd fokhagyma távol tartja a bacilusokat, két gerezd fokhagyma távol tartja az orvost, három vagy több gerezd fokhagyma mindenkit távol tart :-)
Hozzávalók:
- zsemle
- csirkemellfilé
- só, bors, olaj
- uborka
- paradicsom
- tejföl
- fokhagyma

Elkészítése:
A csirkemellfilét fél centis kockákra vágom, sózom, borsózom és egy kis olajon megpirítom.
Az uborkát meghámozom és ugyancsak fél centis kockákra vágom. A paradicsomot karikára szelem. A tejfölbe fokhagymát préselek és belekeverem. Szándékosan nem írok mennyiséget, hiszen ízlés dolga, ki mennyit tesz bele. Én nagyon szeretem a fokhagymát, így sokat teszek bele.
A zsemléket félbe vágom és megpirítom egy kicsit. Még melegen ráhalmozok egy kis fokhagymás tejfölt, egy kis húst, majd uborkát és megkoronázom a paradicsommal.
Fantasztikus eledel. Nem lehet leállni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése