2010. augusztus 11., szerda

Amerikai palacsinta csoki darabkákkal / saját recept

Az eredeti amerikai palacsintában tudomásom szerint nincs vanília és nincsenek csoki darabkák. Nézzétek ezt el nekem! Szeretek játszadozni az ízekkel. Egyébként nagyon finom és viszonylag gyorsan elkészíthető.
Hozzávalók:
- 1 pohár natúr joghurt vagy aludtej
- 1 tojás
- 2 ek langyos olvasztott vaj
- vanília eszenc
- 1 pohár liszt
- 2 ek cukor
- 2 csipet só
- 1kávéskanál sütőpor
- 1/2 kávéskanál szódabikarbóna
- keserűcsoki darabkák

Elkészítése:

A tojás fehérjét kemény habbá verem. A többi hozzávalót a sárgájával együtt jól összekeverem vagy összeturmixolom. Hozzáadom a tojás kemény habját óvatosan meg a csoki darabkákat.
Egy serpenyőt kikenek olajjal és mérsékelt lángon felmelegítem. Ízlés szerinti mennyiséget tehetek bele. Én hozzávetőlegesen egy nagyobb evőkanálnyit tettem egy palacsintához. Kis aranyos korongokat sütöttem. Mérsékelt lángon szép aranybarnára sütöm az egyik felét majd megfordítom és a másik felét is.
Mézzel, porcukorral, juharsziruppal, lekvárral és bármilyen krémmel fogyasztható. Üresen is nagyon kellemes a csokidarabkák miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése