2010. június 6., vasárnap

Spárga fasírt

Pár napja már, hogy megvettem a spárgát, de mindig volt valami más, amit főztem, így mellékvágányra került szegényke. Féltem, hogy elromlik aztán kitaláltam, hogy fasírtot csinálok belőle. Ételt kidobni nem szeretek, hiszen annyian éheznek.
Nos, a spárga egy szenzációs zöldség ! Nem igazán lehet elrontani. A receptje improvizáció. Nyugodtan lehet ízlés szerint változtatni rajta.
Hozzávalók:
- 0,5 kg spárga
- 4 db tojás
- liszt
- fűszerek
- olaj a sütéshez

Elkészítése:
A srárgát zöldségpucolóval szépen meghámozom majd sós, cukros, ecetes vízben megfőzöm. Ha kész, akkor szépen összedarabolom fél centis darabkákra, ráütöm a tojásokat, megszórom liszttel és ízlés szerint fűszerezem. Az olajat hevítem és amikor elég forró, evőkanállal szépen beleszaggatom a masszát. Valójában nem kell szaggazni nagyon, mert elég híg a tésztája.
Aranybarnára sütöm mindkét felét. Papírkendőre szedem, hogy az olaj lecsöpögjön róla.
Fokhagymás tejfőllel vagy más mártogatós szósszal esetleg salátával kitűnő. Mi most este koviubival ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése