2010. április 27., kedd

Túrókrém

Folyton azon filózok, hogyan etethetném egészségesebben a családomat. Nem kis felelősség az, hogy mit kínálok nekik fogyasztásra. Mondhatom, hogy kívánságaikat szeretném kielégíteni, de nem biztos, hogy használok vele.
Elhatároztam, hogy próbálkozok és megragadok minden lehetőséget annak érdekében, hogy kiiktassak minden nem odaillő elemet az étrendjükből. Nem lesz könnyű.
Ezt a túrókrémet most álmodtam meg. Biztos létezik már sok hasonló recep, de nem baj. Az a jó benne, hogy bármit darabolhatok bele, bármivel összekeverhetem és máris új ízek jönnek ki belőle.
Hozzávalók:                               
- 25 dkh tehéntúró
- 1 doboz tejföl
- 2 gerezd fokhagyma
- kaliforniai paprika
- TV paprika
- majonézes torma

Elkészítése:
A túrót villával összetöröm, hozzáadom a tejfölt és elkeverem.
A fokhagymát belepréselem, a paprikákat apró kockára vágom és a tormával együtt hozzákeverem a túrókrémhez.
Én rozskenyérrel ettem, Bubi a tegnap általam sütött teljes kiőrlésű lisztből készült zsemlével. Mire észbe kaptam már csak fehér kenyér maradt. Ezért ez a fénykép.
Mellé koktélparadicsomot és paprikát ettünk. Még nekem is finom volt, pedig nem kedvelem a tejtermékeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése